zondag 23 april 2017

Eigenlijk heb ik nog vooral kleding gemaakt voor onze meiden en nu was Scott eens aan de beurt. Ik had nog een groot stuk stof over, nadat ik de Koningsspelen outfit van onze oudste dame af had, dus hier kon mooi een shirt uit nog voor Scott.

Het patroon was eigenlijk voor een t-shirt, dus ik heb de mouwen verlengt. Ik heb een ander shirt van hem gebruikt wat goed zat, zodat ik wist hoelang het shirt moest worden en de mouwen.

 En het zit perfect. Ik ben uitgegaan van maat 68 en heb deze verlengt naar maat 80 voor onze kleine, smalle vrolijke jongen. Hij is op het ogenblik weer heerlijk aan het zeveren, door de tandjes die weer door aan het komen zijn. Nu gauw verder met zijn shirt voor zijn verjaardag, want nog twee dagen en dan is onze kleine baby, geen baby meer!!
                                                                    6/38 Patroon: Ottobre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten