maandag 28 november 2016

Mijn eerste Blog

Dit is de eerste keer dat ik een blog maakt..

Regelmatig lees ik allerlei blogs van andere dames die allemaal mooie kleren naaien, nu leek het mij ook leuk om zelf eens een blog bij te gaan houden. Ik vind het alleen al leuk voor mijzelf om eens bij te houden, wat ik nou in een jaar maak.

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben Petra 32 jaar, getrouwd met Remco en trotse moeder van 3 kinderen. We hebben twee meiden Amy(2011) en Kate(2012) en een zoontje Scott van 7 maanden.


Samen met mijn moeder heb ik een Dagactiviteitencentrum/zorgboerderij "In Goede Aarde"voor mensen met een verstandelijke beperking sinds 2007.

Sinds zo 3 jaar zit ik graag in mijn vrije tijd achter de naaimachine om kleding te maken voor onze twee dochters en sinds 25 april 2016 is hierbij ook nog ons zoontje bij gekomen.

Veel plezier met het bekijken en lezen van mij blogs.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten