maandag 28 november 2016

Uitdaging: 10 kledingstukken voor het einde van het jaar 2016

Op facebook kwamen weer leuke berichten langs waaronder deze. De uitdaging van Mamarieke over het maken van 10 kledingstukken of het wegwerken van 10 lappen stof.
Ga gezellig even kijken bij Mamarieke de uitdaging

Maar om aan deze actie mee te doen had ik een blog nodig.  Dus toen de stap gezet om een blog aan te maken. Ik moet nog even uitvinden hoe alles werkt, maar tekst en foto's krijg ik in ieder geval al geplaatst.

Mijn 10 kledingstukken die ik wil maken de komende maand:
1 Kerstjurk voor Amy(dit weekend gemaakt, zie vorige blog)
2 Kerstjurk voor Kate
3 Omkeerbaar vestje voor Amy van Mme Zsaza
Omkeerbaar vestje voor Kate van Mme Zsaza
5 Warm winterbroekje voor Scott
6 Warm winterbroekje met kniestukken voor Scott
7 Shirtje met lange mouwen voor Scott
8 Een warme winter col voor een nichtje.
9 Kerstjurk voor mijzelf uit de knipmode
10 Bolero voor bij de kerstjurk

                                  Mijn eerste project 1/10 Een jurkje voor de kerst voor Amy
                                                    Patroon: Tunic van B*inspired editie 3
                                                    Stof: Snow & Forest van Knippie

En nu kruipen we nog even snel achter de naaimachine, want anders gaat deze uitdaging van 10 kledingstukken naaien voor 1 januari 2017 nooit lukken!!

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat ga jij gestructureerd te werk!! Mijn lijstje heb ik nog niet... wel veel ideeen in mijn hoofd ;)
    Prachtige kerstjurk in ieder geval, kan me voorstellen dat je dochter er blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik geen lijstje maak dan heb ik zoveel ideeën en blijf nieuwe ideeën bedenken dat er uiteindelijk niets van terecht komt ��.

    BeantwoordenVerwijderen