maandag 28 november 2016

Tijd voor de kerst outfits

Mijn laatst gemaakte naai projectje... een jurk voor de kerstdagen. Het duurt nog wel even, maar je kan nooit vroeg genoeg zijn want voor je het weet is het al zover heb ik gemerkt voorgaande jaren.
Dan was het nog hard door werken om alles af te hebben, dus dit jaar beginnen we eens vroeg ermee.

Begin november was ik op de Kreadoe beurs en kwam dit hele mooie stofje tegen, ik wist gelijk hier ga ik mooie jurkjes voor de meiden van maken.
Na veel denken en doorbladeren van naai tijdschriften had ik toch wel bedacht dat het zo'n mooi stofje is, dat ik het stofje met een simpel patroon voor een jurkje het mooiste uit vind komen .

Wat dat is één ding wat zeker was, het moest een jurkje worden, want onze dametjes zitten in de fase dat ze niets liever aan willen dan jurkjes met een legging of een maillot.

Zie hier het resultaat. Er moet alleen nog een bijpassende legging bijkomen, maar er moest alvast een foto gemaakt worden van ons dametje.

                                                   Patroon: Tunic van B*inspired editie 3
                                                   Stof: Snow & Forest van Knippie


                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten